събота, 23 май 2009 г.

На какво не могат да се наситят мъжете

Тези думи и жестове ще накарат твоя човек да потръпва от удоволствие.

Става въпрос за дреболии, които вършиш несъзнателно и по навик, но без да искаш, с тях караш гаджето ти да се усмихва. Изобщо не иде реч за онова, което си мислиш (нито едно от тези неща не включва разкопчан сутиен). Чети надолу за повече пикантно инфо.

Ритуалите ти по разкрасяване
Извивачката ти за мигли и пресата за коса ни приличат повече на уреди за изтезание, но въпреки това стоим като омагьосани, докато те наблюдаваме как се превръщаш в ослепителна мацка. „Има нещо много сладко в момиче, което стои по хавлия пред огледалото и си слага грим“, твърди Васко (31). Част от очарованието се крие в това, че виждаме колко време отделяш, за да се направиш красива за нас. Но най-готиното и вълнуващото в цялата работа е погледът крадешком, който имаме възможност да хвърлим в твоя личен свят. Преди среща или сутринта преди работа остави вратата открехната, така че твоят човек да може да наблюдава превъплъщението ти от сладурче с мокри къдрици в блестяща красавица.

Комплиментите ти
На теб ти се повдига самочувствието, когато изглеждаш добре. А на гаджето ти - когато знае, че твоя милост смята, че той изглежда добре. Оцени физическата му форма с палав комплимент, стисване по задните части или опипващ тялото поглед и той ще се почувства като същински жребец. Виж какво смята Мишо (22) по въпроса: „Преди няколко месеца се случи да отида с гаджето ми на шопинг. Въобще не ми се ходеше и смятах, че е истинско мъчение, но когато излязох от пробната, обут в новите дънки, тя ме опипа с очи и ми каза: „Вземи ме веднага!“. Шегуваше се, разбира се, но във всяка шега има и доза истина и това ме накара да се почувствам дяволски добре.“

Насладата от мълчанието
Невинаги, когато твоят човек мълчи, нещо не е наред. Понякога губим говор и картина, просто защото се чувстваме щастливи и спокойни, така че какво има да го обсъждаме изобщо? „На третата ни среща, настоящата ми приятелка си изяде целия десерт в пълна тишина, като ме поглеждаше между хапките – разказва Найден (27). - Хареса ми, че се чувства достатъчно комфортно с мен, че да си позволи да го направи.“ По-добре гледай да устоиш на изкушението да запълваш всяка възникнала пауза, дълга повече от пет секунди, с напоителни коментари за последните интриги в Отчаяни съпруги. Ако понякога си мълчиш, ще покажеш красноречиво на твоето сладурче, че се чувстваш сигурна във връзката ви.

Да последваш съветите му
Знаем прекрасно, че трябва да ти предложим крепко рамо, на което да поплачеш, когато нещо ти тежи в работата, скарала си се с приятелка или майка ти те е ядосала. Дали е така, или не, но мъжете дълбоко вярват, че имат решение за повечето проблеми на този свят. И когато се жалваш пред нас за нещо и чуеш мнението ни, ако наистина го вземеш под внимание, това е доказателство, че наистина сме големи разбирачи. И по-важното - ти ни вярваш!

Няма коментари: