събота, 30 май 2009 г.

ТЯ, мръсница ли е ?


Ние обичаме мръсници. Жените с изписано „Секс” на челото са ни толкова слабост, колкото нежния пол си умира от кеф да ходи по магазините. Неоспорим факт. Има обаче една друга категория, която са ни още по-интересни: потайните мръсници, които са мръсници, но ще ти го покажат по дискретен начин. Толкова дискретен, че ако си от по-несхватливите, няма и да се усетиш, че си имаш работа с мръсница.

А ние не искаме да изпускаш шанса си и затова решихме да разгадаем и преведем на разбираем език нейните реплики, които да те наведат на тезата, че си имаш работа с такава жена.

„Къде е най-нетрадиционното място, където си правил секс? При мен беше...“ (и ти казва нещо наистина потресаващо, с което да развинти фантазията ти) „И аз го провокирах!“, с което вече тотално те нокаутира и ти не може да мислиш за нищо друго, освен как да я вкараш в леглото си.

„Охх, прегърни ме! Ама, да не ти стане сега!“ - Тоест: „Тайно се надявам да ти стане, за да погъделичкаш самолюбието ми, защото аз знам, че съм секси.“

„Ооо, този филм е много интересен, защо не ме поканиш да го гледаме у вас?“ - Тоест: „А и на двама ни е ясно, че няма да го гледаме, ами ще се скъсаме от секс“

„Тук е доста топло, нали може да се поразхвърлям?“ Тоест: „Да видиш малко гола път от мен, която на свой ред да отключи други помисли у теб...“

„Ще ме масажираш ли малко?“ (и да разголи половината си гръб демонстративно, а докато я докосваш да мърка като коте)

„Ооо, аз съм много срамежлива!“ (На срамежливите им личи, че са такива, мръсниците го казват, за да провокират интереса ти, защото знаят, че срамежливките се котират повече)

„Моите приятелки всичките са голееми мръсници!“ Тоест: „И аз, ама го казвам така,за да се замислиш, че каквито приятелките, такова и момичето и да не съм прекалено директна“

„За мен не е важна големината на гърдите,а формата“ (ако е с малки цици) – Тоест: „Може и да имам малки цици, но пък са много хубави, ще ги харесаш“

„Големите гърди винаги много са ме дразнили“ (ако е с големи цици) – Тоест: „Не ме дразнят, но искам да обърнеш внимание, че моите цици наистина са много големи“

„Аз определено много харесвам дупето си!“ - Тоест: „Ако не си го забелязал досега, обърни му внимание!“

„Ще се качиш ли да погледнеш прозореца ми, че нещо не се затваря?“ Тоест: „Ела да правим секс“

„Всичките ми приятели разправят, че съм била много добра в оралната любов! Е, това е тяхно мнение, не мое, хехе.“ - Тоест: „Казвам ти дъще, сещай се снахо, ако искаш и на теб да ти е хубаво, а и без това вече ти се развинти въображението“

„Казах ли ти, че ми предлагаха да ставам стриптизйорка, защото много еротично съм танцувала? А аз съм толкова скромно момиче! Срамота!“ Тоест: „Хич не съм и скромна, обаче верно танцувам много ертично, значи смятай какви ги върша в спалнята!“

Няма коментари: